Методична робота

Педагогічний колектив коледжу має високий науково-методичний потенціал і успішно втілює інноваційні методи навчання в життя. А організовує цей процес методист коледжу, Бартошів Ольга Володимирівна

Методична робота в коледжі- це цілісна система взаємопов’язаних дій і заходів, спрямованих на підвищення результативності навчально-виховного процесу, досягнення оптимальних результатів у професійній підготовці майбутніх медиків.

В навчальному закладі склалась відповідна структура науково-методичної   роботи.

Структура методичної роботи колледжу:

  • Педагогічна рада
  • Предметні циклові комісії
  • Школа викладача -  початківця
  • Творчі групи
  • Школа педагогічної майстерності
  • Семінари-практикуми
  • Тижні предметних циклових комісій
  • Розширені засідання предметних циклових комісій

 Змістом науково-методичної роботи в коледжі є: 

  • оволодіння методичними й теоретичними основами відповідної галузі науки (за фахом) та сучасними досягненнями психолого-педагогічної науки; методикою викладання предмета та загальної культури викладача;
  • вивчення та використання на практиці сучасних досягнень науки; кращого педагогічного досвіду;
  • підготовка та проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально-виховного процесу;
  • надання викладачам допомоги в оволодінні сучасними методами викладання тощо.

Основні завдання науково-методичної роботи в коледжі:

  • максимальна орієнтація кожного викладача на впровадження методів і прийомів сучасних педагогічних технологій, спрямованих на підвищення пізнавальної активності студентів, упровадження дослідницьких методів навчання;
  • в ведення в практику роботи коледжу інноваційних підходів до проблеми оцінювання рівня знань студентів, заснованих на розробці та використанні комплексу комп’ютерних методик тестування й діагностування, контролю та оцінювання рівня засвоєння знань;
  • особистісно орієнтована взаємодія викладача з студентами    (розвиток творчих здібностей, врахування індивідуальних особливостей, робота із здібними студентами);
  • узагальнення й поширення кращого педагогічного досвіду творчих викладачів;
  • підтримка професійного становлення та розвитку викладачів-початківців;

Основною метою науково-методичної роботи коледжу є підвищення якості освіти студентів коледжу за допомогою використання в навчально-виховному процесі сучасних педагогічних технологій; професійна підготовка спеціалістів для сфери медицини.

Однією з колективних форм науково-методичної роботи є реалізація генеральної навчально-методичної проблеми, над якою працює

педагогічний колектив коледжу: «Використання новітніх технологій навчання,як важливого чинника підвищення якості підготовки та становлення особистості медичного працівника ».

Практичний аспект роботи над головною науково-методичною проблемою коледжу полягає в удосконаленні освітнього процесу, результати якого заслуховуються та демонструються на:

  •  відкритих заняттях та виховних заходах;
  •  тематичних педрадах;
  •  презентаціях інформаційно-дослідницьких проектів викладачами, які атестуються, та студентами;
  • презентаціях портфоліо педагогічного досвіду викладачів, які атестуються;
  •  презентаціях портфоліо педагогічного досвіду предметних циклових комісій тощо.

Кращий досвід викладачів з навчально-методичної проблеми оформляється в інформаційно-методичних вісниках:

  • «З досвіду роботи предметних циклових комісій»
  • «В дзеркалі навчально-методичної проблеми»
  • «З педагогічної скриньки викладача» тощо.

З метою проведення навчальної та методичної діяльності, підвищення професійної майстерності, впровадження досягнень педагогічної науки, ефективності застосування сучасних форм, методів та засобів навчання, реалізації методичної проблеми в коледжі працює2 предметних циклових комісій та методичне об’єднання кураторів груп.

  • комісія загальноосвітніх ,гуманітарних дисциплін та соціально  -економічної підготовки (голова ПЦК Щериля О.С.);
  • комісія природничо-наукової, та професійно – практичної  підготовки (голова ПЦК  СслтисякО.Б..);
  • методичне об’єднання кураторів груп(голова Квасничка О.Б.). 

Керівництво роботою предметних циклових комісій здійснюють голови ПЦК, які обираються з найбільш компетентних викладачів.

Щомісячно проводяться засідання ПЦК, на яких обговорюються актуальні питання психолого-педагогічної науки та методики викладання предметів.

Великий досвід нагромаджений в проведенні позааудиторних заходів.     Щорічно у коледжі за затвердженим графіком проходять тижні предметних циклових комісій.

Чільне місце в позааудиторній науково-методичній роботі займає організація та здійснення науково-пошукової роботи викладачів та студентів.Вже стало традицією на завершення тижня знань кожній предметній цикловій комісії здійснювати презентацію портфоліо педагогічного досвіду з науково-методичної проблеми, над якою працюють члени методичних комісій, з використанням електронного мультимедійного супроводу.

Одна із колективних форм методичної роботи- відкриті заняття. Їх мета – підвищення майстерності викладачів. 

Тільки через самоосвіту і творчий пошук викладач приходить до своєї майстерності. А цьому сприяють  відкриті заняття та налагоджене взаємовідвідування, яке має істотне значення у підвищенні педагогічної майстерності викладачів.

Окремим розділом методичної роботи є робота із викладачами-початківцями.Традиційно проходять заняття Школи викладача-початківця.

Останнім часом у роботі навчального закладу, поряд з традиційними заходами, використовуємо нетрадиційні форми організації методичної роботи:

  • творчі портрети викладачів;
  • конкурси портфоліо педагогічної майстерності предметних циклових комісій;
  • панорами методичних новинок;
  • конкурси на кращу мультимедійну лекцію, теоретичне чи практичне заняття.

Важливою формою управління розвитком професійної компетентності викладачів є атестація. 

Атестація викладачів – це важливий засіб підтримки академічних і професійних стандартів, основна форма контролю діяльності викладачів. Із метою оцінювання стану організації та реалізації навчально-виховного процесу перед атестацією проводяться творчі звіти педагогічних працівників.  

Методичний кабінет - центр творчої думки викладача. Роботою методичного кабінету керує методист разом із заступником директора з навчальної роботи.

Основна мета методичного кабінету -створення умов для розвитку творчого потенціалу викладачів і студентів.

Методичний кабінет - це робочий куточок, структура й наповнюваність якого чітко продумані та створені так, що навчально-методичні матеріали знаходяться та зберігаються зручно та раціонально для використання. Створені папки:

  • Атестація- крок до майстерності
  • На допомогу викладачам-початківцям
  • Викладачі-майстри педагогічної ниви, ними пишається коледж
  • Панорама творчих занять
  • Ініціатива. Творчість. Пошук
  • Основні документи з питань організації навчально-виховного процесу в коледжі та інші

 Методичний кабінет має доступ до Інтернету.

Методичні рекомендації кураторам щодо проведення батьківських зборів

Методичні рекомендації (скачати)

 

Атестація 2015 - 2016 навчального року

 

В ПВНЗ «Галицький медичний коледж» завершився період атестації педагогічних працівників 2015-16р.

Атестація – це комплесне  оцінювання професійної діяльності викладача, визначення його відповідності займаній посаді, рівню кваліфікації. 

На засіданні «круглого столу» атестаційної комісії, під час якого викладачі представляли свої методичні напрацювання за міжатестаційний період, а потім члени атестаційної комісії таємним голосуванням визначилися зі своїми рішеннями.

 

 

Відповідно до внутріколеджного наказу за № 22  від 31.03 2016р.

1. Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»:

– викладачу анатомії і біології – Квасничці Оксані Богданівні;

– викладачу філософії та соціології - Зубілевичу Володимиру Володимировичу.

2. Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»:

– викладачу української мови та літератури, зарубіжної літератури та української мови (за професійним спрямуванням) – Новоченко Тетяні Іванівні;

– викладачу фармакології та медичної рецептури – Андрусишину Тарасу Володимировичу.

3. Підтвердити відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії»:

– викладачу математики – Сурмей Марії Дмитрівні.

 

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Rambler's Top100